خون شهدای مرزبانی عامل اقتدار نظام است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه تبریز گفت: مرزبانان خستگی ناپذیری که در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان با خون پاک خود در برابر تهاجم و زیاده خواهی های دشمنان ایستادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی شهادت قهرمانانه هشت تن از نیروهای هنگ مرزی کشورمان در نقطه مرزی چالدران را تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیام تسلیت خود اظهار داشته است: خبر جانسوز شهادت تعدادی از فرزندان غیور و بزرگ مردان شجاع هنگ مرزی به دست اشرار تروریست در آذربایجان غربی موجب تاثر و تالم گردید.
وی ادامه داد: مرزبانان خستگی ناپذیری که در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان با خون پاک خود در برابر تهاجم و زیاده خواهی های دشمنان ایستادند.
امام جمعه تبریز افزوده است: یقین می دانیم خون شهدایی که مجاهدت کرده اند، استواری نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم و حراست از ایران و انقلاب مصمم تر می کند. 
وی تصریح کرده است: شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهدای والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آنان تسلیت عرض نموده و به شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و أجر مسألت دارم.
گفتنی است، هشت تن از مرزبانان کشورمان عصر جمعه در درگیری با اشرار مسلح ضدانقلاب در منطقه چالدران آذربایجان غربی برای دفاع از کیان این مرز و بوم به شهادت رسیدند که سه تن از آنان از سربازان وظیفه و اهل شهرستان های بناب و میانه بودند.
پیکر شهیدان سعید گلابی و عباس قادری از سربازان وظیفه مرزبانی اهل شهرستان بناب، در زادگاهشان تشییع و به خاک سپرده شدند.پیکر شهید امیر قربانی، سرباز وظیفه مرزبانی اهل شهرستان میانه هم دوشنبه در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 667600

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha