تقویت اربعین از مصادیق مهم ترویج معروفات است

خبرگزاری شبستان:رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با صدور پیامی درآستانه فرارسیدن اربعین،گفت: یکی از مصادیق مهم ترویج معروفات، کمک به تقویت اربعین است و حماسه جهانی باید به شکل سنتی و در امتداد عزاداری همراه با شور و شعور باقی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران امروز(16آبان) بمناسبت آغاز حماسه جهانی اربعین با صدورپیامی از همت والای راهپیمانان این حرکت عظیم مردمی تقدیر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

اربعین پرچم برافراشته عاشورا در تداوم عزت و آزادگی است. این حماسه در طول سال های اخیر به یک خیزش جهانی علیه اردوگاه کفر و شرک مبدل شده است و هیچ قدرت معاند قادر به تأثیرگذاری برای توقف و یا تضعیف آن نیست زیرا این جریان متصل به اقیانوس پر خیر و برکت عاشوراست.

 

زنده نگه داشتن اربعین، تمرین استقامت شیعه برای نقش آفرینی در جهان پرتلاطم امروزی است، فلذا باید تا آنجا که می توانیم برای سلامت و تقویت این جریان عاشورایی بکوشیم و بدانیم دشمن در صدد رخنه و نفوذ به جریان اربعین و تضعیف آن است، به همین دلیل اقدامات موهن و ضد دینی خود را در قالب برنامه های مختلف در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای افزایش داده است.

 

یکی از مصادیق مهم ترویج معروفات، کمک به تقویت حماسه جهانی اربعین است و اربعین باید به همان شکل سنتی و در امتداد عزاداری های همراه با شور و شعور باقی بماند و ادامه یابد، زیرا که خداوند متعال ترویج دینش را بوسیله خون حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) اراده فرموده است.

 

همچنین اربعین سال جاری مقارن با برچیده شدن فتنه تکفیری ها در سرزمین عراق و خنثی شدن فتنه تجزیه در منطقه حساس خاورمیانه و در آستانه شکست تکفیری ها در سوریه، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

 

کد خبر 667829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha