پیاده روی میلیونی اربعین حسینی نمایش قدرت وحدت مسلمانان است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه خرم آباد، پیاده رویی اربعین حسینی را شبیه معجزه دانست و افزود: پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از وحدت مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز(1۹ آبان) در خطبه های نماز جمعه با دعوت همگان به تقوای الهی، گفت: پیاده روی اربعین همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمانان است.

 

وی با اشاره به حضور دوستداران خاندان عصمت و طهارت در بیش از ۶۰ کشور دنیا با مذاهب گوناگون در این مراسم معنوی، بیان کرد: پیاده روی اربعین حسینی شبیه معجزه الهی است.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه این مراسم معنوی هرسال با استقبال گسترده مردم برگزار می شود، تاکید کرد: این اجتماع مردمی نمایشی از قدرت و وحدت مسلمانان است.

 

وی در ادامه با تجلیل از پذیرایی عاشقانه مردم عراق از زائران اربعین حسینی، اذعان داشت: وجود فرهنگ مهمان نوازی از زائران اربعین حسینی و تلاش خالصانه مردم عراق در این زمینه بسیار ارزشمند است.

 

آیت الله میرعمادی، همچنین با اشاره به تلاش مردم استان لرستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی در مسیر رفت و برگشت،اظهار داشت: جوانان مومن و انقلابی استان لرستان به نمایندگی از مردم این استان در موکب های چه در شهرهای استان، چه در مرز و چه در کشور عراق خالصانه به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کردند.

 

وی افزود: بیش از 300 خادم لرستان در موکب های مربوط به استان در خاک عراق به زائران حسینی خدمت رسانی کردند.

 

آمریکا در قالب توطئه های مختلف طرح برهم زنی ثبات منطقه را دنبال می کند

 

خطیب جمعه خرم آباد، در ادامه با اشاره به طرح نفوذ آمریکا و استکبار در منطقه، بیان کرد: آمریکا با توطئه های مختلف همچنان طرح برهم زدن ثبات منطقه را دنبال می کند.

 

وی با اشاره به شکست سناریوی تکفیری و تروریستی داعش در سایه مقاومت مردم  مسلمان منطقه و حمایت ایران اسلامی و کشور، خاطرنشان کرد: آمریکا از نفوذ مقاومت اسلامی و نهادینه شدن این فرهنگ هراس دارد.

 

آیت الله میرعمادی، همچنین با اشاره به شکست توطئه استقلال کردستان عراق، ابراز کرد: امروز آمریکا به دنبال توطئه های خود سعد حریری ( نخست وزیر لبنان) را به عنوان بازیچه خود انتخاب کرده است.

 

وی با بیان اینکه حکام فاسد عربستان سرسپرده آمریکا هستند، بیان کرد: امروز آل سعود مجری توطئه های استکباری است که به فضل الهی و در سایه مقاومت اسلامی توطئه های استکباری یکی پس از دیگری شکست خواهند خورد.

 

خطیب جمعه خرم آباد،‌ با  اشاره به تهدید ایران اسلامی توسط آل سعود، خاطرنشان کرد: این تهدید های آل سعود ناشی از درماندگی این حکام فاسد و خشم از شکست  فرزندان آنان به عنوان داعش در برابر جبهه مقاومت اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت:  آل سعود و دنیای استکبار اگر می توانستند در هشت دفاع مقدس می توانستندبه نظام مقدس اسلامی و ملت ایران ضربه بزنند.

 

تثبیت ائتلاف ضد استکباری در منطقه

 

امام جمعه خرم آباد، در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور روسیه به کشور و دیدار با رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: این دیدار تثبت کننده ائتلاف ضد استکباری در منطقه است.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به همکاری جمهوری اسلامی ایران، روسیه و سوریه در مبارزه به گروه تکفیری و تروریستی داعش، گفت: ادامه مبارزه تا نبودی کامل این گروه تروریستی از دیگر اهداف این دیدار بود.

کد خبر 668391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha