حضور میلیون ها زائر از سراسر دنیا در نجف اشرف در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)

خبرگزاری شبستان: میلیون ها زائر از سراسر عراق و دنیا برای مراسم سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) و عرض تسلیت به امام علی بن ابیطالب (ع) وارد شهر نجف اشرف شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از "الغدیر الفضائیه"؛ میلیون ها زائر عزادار برای مراسم سالروز رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام محمد مصطفی(صل الله علیه و آله و سلم) و امام حسن مجتبی (علیه السلام)  و نیز عرض تسلیت به مولای متقیان امام علی بن ابیطالب(علیه السلام) وارد شهر نجف اشرف شدند.

خبرنگار شبکه "الغدیر الفضائیه" در نجف اشرف گزارش داد این شهر امروز میزبان جمعیت انبوهی از زائران است که از استان های مختلف عراق و نیز کشورهای مختلف جهان برای مشارکت در مراسم سالروز عزاداری رحلت پیامبر اعظم محمد بن عبدالله(صل الله علیه وآله وسلم) و سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی(علیه السلام) و عرض تسلیت به پسر عموی ایشان امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) گردهم آمده اند و اقدامات امنیتی دقیقی از سوی نیروهای امنیتی اجرا شد.

خبرنگا الغدیر افزود: "در کنار این اقدامات امنیتی، همچنین طرح خدماتی و پزشکی در حال اجراست و ایستگاه های پزشکی در تمام مسیرهای منتهی به استان مستقر هستند. موکب های خدمتگزاری به زائران امیرالمؤمنین(ع) نیز در طول مسیرهای منتهی به مرقد شریف در مرکز شهر نجف حضور دارند."

گفتنی است بیست و هشتم ماه صفر، مسلمانان جهان سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و نیز سالروز شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی(ع) را به سوگ نشستند.

 

 

 

 

کد خبر 670161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha