اقامه نماز جماعت مقابل درهای بسته «مسجد جامع نور ولایت» از سرگرفته شد

خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد جامع نور ولایت، گفت: پس از پایان مهلت تعیین شده برای بازگشایی درهای این مسجد، اقامه نماز جماعت در مقابل آن از سرگرفته شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا اخروی در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به اینکه اقامه نماز جماعت در مقابل درهای بسته مسجد جامع نور ولایت از سر گرفته شد، گفت: با توجه به ضرب‌الاجل تعیین شده، جهت بازگشایی در مسجد و عدم حصول نتیجه، نماز جماعت در خیابان و مقابل مسجد اقامه می‌شود.

 

وی بیان کرد: مقامات مسئول به ما تاکید کردند که نماز جماعت به مدت یک هفته در خیابان و مقابل در بسته مساجد اقامه نشود تا تلاش‌های لازم در جهت بازگشایی در مسجد انجام شود اما هیچ‌گونه اقدامی از سوی مسئولان کمیته امداد در جهت بازگشایی درهای این مسجد انجام نشد.

 

امام جماعت مسجد جامع نور ولایت، اظهار کرد: در هفته گذشته اینجانب با مراجع عظام تقلید آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی و سبحانی دیدار کردم و مشکلات بوجود آمده برای مسجد جامع نور ولایت را با آن بزرگواران مطرح کردم، اما در تماسی که از سوی دفاتر آنان با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفته شد، این مسئولان، بسته بودن در مسجد را منکر شدند و  یا وانمود کردند که استفاده از برق و سیستم‌های گرمایشی مسجد هزینه‌های بالایی را به دنبال دارد، به همین جهت مجبورند که درهای آن را ببندند تا سیستم‌های گرمایشی مسجد از ساختمان سابق کمیته امداد جدا شود.

 

اخروی گفت: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) این طور وانمود می‌کنند که ما بدون هماهنگی، هیئت امنای جدیدی برای این مسجد انتخاب کرده‌ایم، این در حالی است که ما چنین اقدامی را انجام نداده‌ایم.

 

 

 

کد خبر 670790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha