ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گامی موثر در جهت فعالیت های اقتصادی

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به فعالیت های دستگاه قضا در استان یزد گفت: ما در استان یزد در جهت فعالیت های اقتصادی ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شسبستان از یزد، محمد رضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد روز گذشته (29 آبان) در نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دادگستری یزد گفت: ما در راستای حمایت دستگاه قضا از سرمایه گذاری فعالیت ها و اقداماتی داشته ایم که ورود به مسائل اقتصادی و بررسی پرونده های مرتبط با امور بازرگانی و تولیدی و صنعتی از جمله این اقدامات بوده است.

 

وی افزود: ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان با حضور مسئولان استانی و در راستای پرونده های اتقاصدی در جهت ایجاد نگاهی همه جانبه نگر و تسریع روند کاری است که جلسات متعددی در این زمینه برگزار می شود.

 

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: در زمینه تسریع روند این فعالیت نیز اعضای این ستاد نسبت به کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری تغییر کرده است و امیدواریم بتوانیم از نظرات مختلف استفاده کنیم.

 

حبیبی ادامه داد: در این حلسات که با حضور مسئولان عالی قضایی استان یزد برگزار می شود در خصوص پرونده های اقتصادی در استان تصمیم گیری می شود و برنامه ریزی صورت می گیرد.

کد خبر 670922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha