آیت الله طباطبایی در پیامی درگذشت زائران مشهد مقدس در حادثه تصادف را تسلیت گفت

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی درگذشت زائران مشهد مقدس در حادثه تصادف را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی درگذشت زائران مشهد مقدس اهل هرند در حادثه تصادف را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

ارتحال زائران حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) که در حادثه تصادف به ملکوت اعلی پیوستند موجب تاثر و تالم گردید.

لذا طبق روایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) که فرمودند: من زارني و هو يعرف ما اوجب الله تعالي من حقي و طاعتي فاناو آبائي شفعائه يوم القيامة و من کنا شفعائه نجي – هر کس در حالیکه با معرفت به حق من و اطاعت از من مرا زیارت کند، من و پدرانم شفیعان او در روز قیامت هستیم، ان شالله شفاعت اهل بیت (علیهم السلام) شامل حال آنها خواهد شد.

این مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای کلیه بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحومین رضوان و غفران الهی را خواستارم.

 

گفتنی است فهمیه جعفری هرندی دانشجوی اهل هرند در سفر به مشهد مقدس چهارشنبه(24 آبان) در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد. همچنین خواهرش و خانم جعفری نیز در این سانحه درگذشتند. او به بیمارستان منتقل شد و روز شنبه(27 آبان) پزشکان مرگ مغزی او را تایید کردند. این جوان 18 ساله در بدو ورود به دانشگاه کارت اهدای اعضایش را امضا کرده بود و با رضایت خانواده اعضای بدن او اهدا شد. پیکر فهمیمه جعفری هرندی دو شنبه(۲۹ آبان) در کنار خواهر چهار ساله اش در امامزاده اسحاق هرند آرام گرفت.

 

کد خبر 671118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha