پایان داعش بیانگر هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری است

خبرگزاری شبستان: موسس حوزه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) شیرگاه، پایان سیطره داعش را بیانگر هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به سردار سلیمانی و دیگر رزمندگان دانست.

حجت الاسلام محمد مهدوی، موسس و مدرس حوزه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) شیرگاه، امروز (2 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: پایان سیطره داعش، موجب سرخوردگی و ناامیدی آنها شد که دوباره چنین افکار شومی را به ذهن خود، راه ندهند.

 

وی اظهار کرد: غربیان سیه روز از پرورش چنین افرادی نظیر داعش که سرزمین بسیاری را تصرف کرده بودند در یاس به سر می برند.

 

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: برای جهانیان مشخص شد که ایران با وجود تمام پشتیبانی های آمریکا و اروپا از داعش، قدرت بیشتری دارد و می تواند در برابر دشمنان، مقاومت کند و آنها را از پا درآورد.  

 

وی با اشاره به اینکه پایان داعش، نشانی از قدرت الهی است که برکات آن شامل مردم منطقه شده و می شود، ابراز کرد: نیروهای مخلصی چون سردار سلیمانی با تمام توان در برابر داعشی ها، ایستادگی کردند.

 

حجت الاسلام مهدوی گفت: تاثیر «لا حول و لا قوه الا بالله» با شکست داعش، آشکار شد و ترس و لرزه بسیاری را در اسراییل، ایجاد کرد.

 

وی اظهار کرد: تمام این پیروزی ها در برابر داعش، تحت منویات و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به سردار سلیمانی و دیگر رزمندگان، است و جهانیان بیشتر از گذشته به عظمت ایران، آگاه شدند.

کد خبر 671504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha