کشف سلاح های  ساخت آمریکا و اسرائیل در انبارهای داعش در  دیرالزور

خبرگزاری شبستان: نیروهای ارتش سوریه، در عملیات پاکسازی شهر دیروالزور سلاح ها و مهماتی را در یکی از مکان های استقرار گروهک تروریستی داعش کشف کردند که ساخت آمریکا و اسرائیل بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ان لایت پرس، ارتش سوریه در طول عملیات پاکسازی مناطق شهر دیرالزور که عناصر گروهک تروریستی داعش در آن حضور داشتند، تعدادی سلاح، مهمات مختلف و مواد منفجره ساخت آمریکا و اسراییل کشف کردند که این گروهک تکفیری  قبل از تسلط ارتش سوریه، سلاح ها و مهمات را در خیابان ها و محله این شهر رها و شهر را ترک کردند.

سانا گزارش داد که دو خودروی بمب گذاری شده کشف شده است که در هر کدام از آنها نزدیک یک تن مواد منفجره بوده است و علاوه بر آن تعداد زیادی موشک، سلاح، خمپاره انداز، مسلسل و دوشکا توقیف شد که برخی از آنها ساخت آمریکا بوده است و کمربندهای انفجاری داخل یکی از مخفیگاه های تروریستی داعش در این شهر پیدا شد.

یگان های ارتش سوریه و نیروهای متحدش در سوم نوامبر امنیت و ثبات را به شهر دیرالزور بازگرداندند و در عملیات تفتیش مداوم در این شهر مقدار زیادی سلاح، مهمات و مواد منفجره ساخت آمریکا و اسرائیل کشف شد.

 

 

کد خبر 671912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha