گردانندگی و توسعه جزو اهداف بسیج است/ حسادت و سهم خواهی در توسعه استان جایی ندارد

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: بسیج هیچگاه مانع توسعه نیست بلکه همواره گردانندگی و توسعه جزو اهداف آن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سیدمناف هاشمی، استاندار گلستان، امروز (5 آذر) درمراسم صبحگاه حامیان ولایت گروه های نمونه بسیج کارمندان استان گفت: اگر وحدت و همدلی در استان و حوزه های مختلف وجود دارد که رهبر معظم انقلاب هم از آن بطور ویژه نام می برند، نتیجه تلاش سپاه، ارتش، اطلاعات و بسیجیان است.

 

وی ضمن تبریک پیروزی های سپاه اسلام بعد از یک تلاش 6 ساله بر داعش، افزود: این موفقیت های بزرگ را باید به همه بسیجیان، به خانواده های شهدا به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم تبریک گفت.

 

استاندار گلستان ضمن تقدیر از تلاش های سردار قاسم سلیمانی، ادامه داد: سردار سلیمانی به درستی نماد واقعی مقاومت، شهامت، وفاداری و اخلاص در جهان اسلام است.

 

وی با اشاره به افتخار آفرینی های بسیجیان و مقاومت آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: تفکر بسیجی باید در همه حوزه های اجرایی ورود کند و ما نیز هرجا نیاز به حضور بسیج است، با هوشیاری کامل حضور داریم.

 

هاشمی با بیان اینکه هدف توسعه استان و کشور است، خاطرنشان کرد: اگر دغدغه امروز ما اشتغال جوانان، رفع آسیب های اجتماعی، از بین بردن فساد در دستگاه های اجرایی و جذب سرمایه گذاری و بخش خصوصی به استان است باید تفکر بسیجی در همه حوزه های اجرایی ورود کند.

 

وی با تأکید براینکه امروز کشور نیاز به تفکر بسیجی دارد، یادآور شد: در 39 سال گذشته بعد انقلاب هرجا توفیقی داشتیم ردپای تفکر بسیجی وجود در آن وجود دارد.

 

استاندار گلستان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تفکر و روحیه بسیجی در زمان بحران ها نیز مشکلات را حل خواهد کرد، گفت: در هفته گذشته در آتش سوزی که در 22 نقطه استان داشتیم، ورود بسیج و نقش آن را مشاهده و لمس کردیم.

 

وی تصریح کرد: بسیج هیچگاه مانع توسعه نیست بلکه همواره گردانندگی و توسعه جزو اهداف آن بوده؛ هرچند معتقدیم این روحیه و تفکر نیازمند نظم و سازماندهی است.

 

هاشمی با بیان اینکه استاندار با معاونین خود به تنهایی نمی تواند موجب توسعه استان شود، گفت: دستیابی به موفقیت و توسعه نیاز به تفکر بسیجی دارد. زمانی می توانیم در توسعه استان سهم داشته باشیم که با این تفکر در حوزه های مختلف ورود کرده و باید بتوانیم مخلص بودن لشکر خدا را در عمل اثبات کنیم.

 

وی افزود: در این مسیر با الگو گرفتن از شهدا، بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب باید بتوانیم به گونه ای گام برداریم که بتوانیم بعد از یک دوره چندساله در مسئولیت اجرایی رضایت قلبی داشته باشیم.

 

استاندارگلستان تأکید کرد: در این مسیر نگاه حسادت و سهم خواهی نباید به وجود بیایید زیرا مسیر واقعی توسعه استان به انحراف خواهد کشید.

 

وی ادامه داد: در همین ایام کوتاه مدیرانی را در استان پیدا کردیم که دارای تفکر بسیجی هستند و در برخی ها هم این تصور وجود دارد که تازه به استان آمده ایم،

گرم هستیم و فعالیت های آنان را رصد نمی کنیم. متأسفانه برخی از مدیران با نگاه بسیجی و بیانات مقام معظم رهبری حرکت نمی کنند، اما ما مسیری را ترسیم کردیم که باید منجر به رضایتمندی مردم، مقام معظم رهبری و دولت شود.

 

کد خبر 671942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha