مردم دنيا با تاسي از تفكر بسيجي در برابر جنايت كاران ايستاده اند/ توطئه عليه ايران پايان ندارد

خبرگزاری شبستان:استاندار اصفهان گفت: مردم دنيا با تاسي از تفكر وفرهنگ بسيجي كشور ايران در برابر جنايت كاران و مستكبران عالم ايستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دكتر محسن مهرعليزاده، استاندار اصفهان در مراسم صبحگاه پايگاه هاي مقاومت بسيج ادارات كل استان اصفهان به فرهنگ بسيجي و تشكيل لشگر 20 ميليوني اشاره كرد و اظهارداشت: تفكر بسيجي در هر مقطع زماني براي عزت و پيشرفت كشور كارآمد بوده و در دوران دفاع مقدس عامل پيروزي و در حال حاضر در جهت ايستادگي در برابر ظالمان عالم و خدمت رساني به مردم گام برداشته است.

وي افزود: امروز تفكر بسيجي براي جوامع اسلامي و غير اسلامي مورد توجه بوده و مردم دنيا با تاسي از تفكر وفرهنگ بسيجي كشور ايران در برابر جنايت كاران و مستكبران عالم ايستاده اند.

مهرعليزاده ادامه داد: تفكر بسيجي باعث شده كه مردم با اين تفكر بدون خستگي و ابراز نارضايتي در برابر استكبار جهاني بايستي و با تفكر بسجي براي پيشرفت كشور و مملكت با تمام توان خود تلاش كني و محروميت زدايي انجام شود.

وي با اشاره به اينكه بايد تفكر بسيجي تداوم يابد، تصريح كرد: با تفكر بسيجي در راستاي پاسخ به نيازهاي كشور كه اشتغال، توليد، ازدواج و پيشرفت درد عرصه هاي مختلف پيش برويم و كاركنان ادارات با خدمت رساني صادقانه در تامين نيازها كار كنند تا اينكه مردم هم با خيال آسوده باشند.

استاندار اصفهان با بيان اينكه تفكر بسيجي داعش را شكست داد، خاطرنشان كرد: تفكر بسيجي تاكنون مايه افتخار براي جوامع مختلف بوده و علاوه بر پيروزي ايران در دوران دفاع مقدس در پيروزي گروه مقاومت و مبارزه با استكبار جهاني و شكست داعش نقش اساسي و اثرگذار داشته است.

وي با بيان اينكه شكست داعش از پيشرفت اهداف استكبار جهاني براي تخريب اسلام موثر بود، يادآورشد: دشمن از اين شكست ابراز ناراحتي مي كند و حتما برنامه ديگري را براي مبارزه با نظام جمهوري اسلامي و توطئه عليه ملت هاي مظلوم پيش مي گيرد كه در اين خصوص بايد مراقب رفتار و عملكرد خود باشيم و توطئه هاي دشمنان را بشناسيم.

دكتر مهرعليزاده افزود: توطئه عليه ايران پايان ندارد و دشمنان همواره در پي برنامه ريزي براي جلوگيري از حركت نظام جمهوري اسلامي ايران دارند.

کد خبر 672091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha