تشکیل کمیته تشکل های شورای هیات مذهبی استان یزد به مناسبت بزرگداشت حماسه « نهم دیماه»

خبرگزاری شبستان: کمیته تشکل های شورای هیات مذهبی استان یزد با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای حماسه نهم دی ماه گفت: کمیته تشکل های شورای هیات مذهبی استان یزد به مناسبت بزرگداشت حماسه (۹ دی) تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام حسین زارع ، کارشناس تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد امروز (11 آذر) در نشست ستاد بزرگداشت « حماسه عاشورایی نهم دی ماه و 12 دی، سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد» گفت: همانطور که در روز نهم دی ماه حضور هیات های مذهبی بسیار پررنگ بود و تاثیر گذار بودند الان نیز برنامه های خود را پیگیری می کنند.

 

وی افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی به تشکل های زیر مجموعه و مداحان و هیات مذهبی و کانون های از جمله فعالیت های ما است که امیدواریم که به خوبی انجام شود.

 

کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت وعاظ و ائمه جماعات  به عنوان یکی از تاکیدات ما است که با برنامه ریزی صورت خواهد گرفت و در اداره نیز این امر دنبال می شود.

 

حجت الاسلام زارع تاکید کرد: کمیته تشکل های شورای هیات مذهبی استان یزد به عنوان از جمله کمیته هایی است که برنامه های مناسب در این امر انجام می شود.

کد خبر 673199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha