ارسال ۶۹۴ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره « فیلم کوتاه امید» در استان یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر تخصصی جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» با اشاره به موضوعات جشنواره « فیلم کوتاه امید» در زمینه بحران گفت: تعداد ۶۹۴ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره « فیلم کوتاه امید» در استان یزد ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رضا حاجی غلامی، دبیر تخصصی جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» امروز (12 آذر) در نشست خبری جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» گفت: ما در این جشنواره حضور تمامی اقشار را داشته ایم که از تعداد 694اثر ارسالی تعداد 563 نفر آقا و 131 نفر خانم بودند.

 

وی افزود: ما در این جشنواره جز معدود جشنواره هایی هستیم که از سراسر کشور آثار داشتیم و بیشترین آثار به ترتیب از تهران با 246 اثر و یزد 81  فیلم و اثر، اصفهان 48 اثر و گیلان 43 اثر ارسال کرده اند.

 

دبیر تخصصی جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» خاطرنشان کرد: میزان تحصیلات شرکت کنندگان نیز از دیگر نقاط قوت ما در این جشنواره بوده است که تعداد 5 نفر دکترا و 148 نفر کارشناسی ارشد و 370 نفر کارشناسی داشته اند.

 

حاجی غلامی تصریح کرد: در این زمینه تعداد 81 درصد آثار تولید سال های 94 تا 96 هستند و در چند سال اخیر 564 اثر جذب شده که جز افتخارات جشنواره است و امیدواریم در سال های آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 673488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha