کتاب برای زدودن انحراف های فکری، اعتقادی، اخلاقی، رفتاری جامعه است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: کتاب معدن علم و برای زدودن انحراف های فکری، اعتقادی، اخلاقی، رفتاری جامعه است برای همین جایگاه کتاب مقدس عنوان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه شهرستان بیله سوار امروز (13 آذرماه) در مراسم اختتامیه اولین جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوانان روستایی استان اردبیل در سالن بعثت شهرستان بیله سوارگفت: تمدن بشری به واسطه تراوش قلم و بیان صاحب اندیشه و فکر به این جایگاه رسیده و کتاب به عنوان منبعی برای غنا بخشی جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب معدن علم و ارزش آن به علم آفرینی و تولید محتوا است، تصریح کرد: کتاب برای زدودن انحراف های فکری، اعتقادی، اخلاقی، رفتاری جامعه است برای همین جایگاه کتاب مقدس عنوان می شود.

 

حجت الاسلام قیاسی با یادآوری این مطلب که شناخت تمدن ها به برکت کتاب است اما امروز متاسفانه برخورد مناسبی با کتاب نداریم، ادامه داد: مادران نقش تاثیرگذاری در تربیت فرزندان کتابخوان دارند و می توانند در آینده پدران و مادران کتابخوانی را تحویل جامعه دهند.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار با بیان این مطلب که ایجاد زمینه های ترویج کتابخوانی یک وظیفه همگانی است، عنوان کرد  مسئولان نیز باید در این زمینه هوشیار باشند و ترویج کتاب و کتابخوانی را به دقت در برنامه ریزی های خود در نظر بگیرند.

 

حجت الاسلام قیاسی با تاکید بر اینکه توسعه شبکه های اجتماعی بیشترین انحراف در مطالعه را دارد، بیان کرد: متاسفانه بیشترین آسیب در بین نوجوانان و جوانان بحث شبکه های اجتماعی و حتی این مسئله موجب فراموشی روزنامه خوانی در کشور نیز شده است.

کد خبر 673717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha