نشست مشترک مدیران قرآنی اداره ارشاد و اوقاف استان‌ها برگزار شد+رونمایی از پوستر یادبود استاد فاطمیان

خبرگزاری شبستان: نشست مشترک مدیران قرآنی اداره ارشاد و اوقاف استان‌ها با رونمایی از پوستر یادبود استاد فاطمیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، اولین نشست مشترک مدیران قرآنی اداره ارشاد و اوقاف استان‌ها در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این مراسم، عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی قائم مقام شورای توسعه فرهنگی قرآن و عترت، سیدمحسن میرباقری مدیر موسسه نورالمجتبی، مسعود وکیل استاد قرآن، عباسعلی میرباقری از فعالان قرآنی آموزش و پرورش حضور داشتند.

در این مراسم، هر یک از اساتید نامبرده مطالبی را در خصوص برگزاری مسابقات قرآن و نحوه آموزش آن ایراد کردند. همچنین در این مراسم از درس الکترونیکی آموزش معنا و تدبر در قرآن با تدریس استاد مسعود وکیل رونمایی شد.

لازم به ذکر است، با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت، دکتر میرباقری مدیر موسس نورالمجتبی و حجت‌الاسلام حسینی رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از پوستر یادبود استاد فاطمیان رونمایی شد.

ضمنا در نوبت عصر این نشست کارگاه‌های آموزشی بین اساتید قرآنی برای رفع مشکلات آموزش قرآن و نحوه اجرای مسابقات قرآن برگزار می شود.

 

کد خبر 673759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha