برگزاری اجلاس نماز در سه شهرستان خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، از برگزاری اجلاس «نماز» در سه شهرستان خراسان شمالی همزمان با نیمه دوم آذرماه جاری خبر داد.

حجت‌‌الاسلام رضا احمدی‌فرد، مدیرستاد اقامه نماز خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اجلاس شهرستانی نماز در سه شهرستان شیروان، راز و جرگلان و مانه و سملقان به ترتیب در تاریخ های هجدهم، بیستم و بیست و یکم آذرماه جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه اجلاس نماز در شهرستان شیروان هجدهم آذرماه در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود، زمان برگزاری اجلاس نماز در شهرستان راز و جرگلان را بیستم آذرماه و با حضور مسئولان و علمای شیعه و اهل تسنن در محل مسجد جامع شهر راز اعلام کرد.

 

حجت الاسلام احمدی فرد بیان کرد: اجلاس نماز در شهرستان مانه‌ و سملقان نیز بیست‌ویکم آذرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آشخانه برگزار می شود.

 

مدیرستاد اقامه نماز خراسان شمالی با بیان اینکه پیش از این زمان برگزاری اجلاس استانی نماز بیست و سوم آذرماه و با حضور «محسن حاجی میرزایی» دبیر هیئت دولت اعلام شده بود، افزود: با توجه به مشغله کاری دبیر هیئت دولت، تاریخ اعلام شده قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.

 

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

کد خبر 673918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha