بزودی سومین اجلاس نماز استانی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: بزودی سومین اجلاس نماز استانی پیش از اجلاس سراسری نماز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل امروز (17 آذرماه) در پانزدهمین نشست تخصصی توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه «ای سی تی» با رویکرد فرهنگی و دینی گفت: تنها راهکار معضل های اجتماعی و کارهای کاهش آسیب در جامعه نماز است.

 

وی با اشاره به اینکه اجلاس های نماز با رویکرد عمل به راهبردهای مقام معظم رهبری در خصوص کاهش معضل های اجتماعی جامعه است، خطار نشان کرد: بر مبنای آیه شریف قرآن کریم، نماز مهمترین راهکار برای تمامی معضل های جامعه است.

 

عبدی با اعلام این مطلب که به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی مانند تعقیبات نماز ارزش دارد، خاطر نشان کرد: در جبهه جهاد فرهنگی باید فراموش نکنیم که می توانیم فضای مجازی را به فرصتی برای تبلیغ دین مبین اسلام تبدیل کنیم.

 

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که بزودی سومین اجلاس نماز استانی پیش از اجلاس سراسری نماز برگزار خواهد شد، ادامه داد: موضوع فراخوان اجلاس سراسری نماز امسال با عنوان نماز و فضای مجازی است که این مسئله با توجه به رویکرد مقام معظم رهبری در زمینه فضای مجازی انتخاب شده است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با بیان این مطلب که تمامی اهل فن در کارزار تحلیل و پاسخ گویی به شبهات وارد فضای مجازی شوند، عنوان کرد: جبهه فرهنگی را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان خالی نمی گذاریم و همانند دوران دفاع مقدس با جهاد فرهنگی در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

کد خبر 674431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha