ترویج استاندارد، گامی اساسی در جهت تضمین سلامت در جامعه

خبرگزاری شبستان: مدیر کل استاندارد یزد با اشاره به اهمیت توجه به استاندارد در جامعه گفت: ترویج استاندارد، گامی اساسی در جهت تضمین سلامت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد حسین ماجدی، مدیر کل استاندارد یزد امروز (19 آذر) در مراسمی در مدرسه ناظم پور یزد با اشاره به اهمیت توجه به استاندارد به منظور ایجاد سلامت در جامع گفت: یکی از مباحثی که ما بایستی امروز بدان توجه داشته باشیم در زمینه استاندارد های ملی است که اگر این امر رعایت شود به خوبی میتوان سلامت را نیز در جامعه تضمین کرد.

 

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان در زمینه استاندارد می توانند نقش بسیار مهم و موثری ایفا کنند و با روحیه مطالبه گری به خوبی در این زمینه گام بردارند.

 

مدیر کل استاندارد یزد ادامه داد: رعایت نظم، قاعده و قانون از جمله اهدافی است که استاندارد آن را دنبال می کند و بایستی در این راستا نیز حساسیت را ایجاد کنیم تا در این زمینه حلاوت و شیرینی آن بوجود آید و سلامت جامعه تضمین شود.

 

ماجدی خاطرنشان کرد: استاندارد در جامعه امری غیر قابل انکار است و تمامی اقشار مختلف جامعه از جمله تصمیم گیران، مجریان، مردم با همکاری یکدیگر گام اساسی در این زمینه بردارند.

کد خبر 674607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha