آموزش بیش از ۱۳۰۰ دانش ‌آموز یزدی در دوره مبانی آموزشی استاندارد سازی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل استاندار یزد گفت: بیش از ۱۳۰۰ دانش ‌آموز یزدی در دوره مبانی آموزشی استاندارد سازی آموزش داده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد یزد ، محمدحسین ماجدی اردکانی، مدیر کل استاندارد استان یزد در نشست مسئولان این اداره کل گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی در کودکان، تصمیم بر آن گرفته شد تا مقوله بسیار مهم استانداردسازی را در بین کودکان آموزش دهیم که نسل آینده نسبت آن بی ‌توجه نباشند.

 

وی خاطر نشان کرد: مبانی آموزشی استاندارد سازی طی 9 ماه گذشته برای 12 مدرسه در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان و دبیرستان‌ های استان یزد با حضور بیش از 1300 دانش ‌آموز برگزار شد.

 

ماجدی اردکانی با بیان اینکه در راستای القای هرچه بهتر مسئله استاندارد، برنامه ‌ریزی صورت گرفت تا بتوانند از مرکز استاندارد استان بازدید کنند، افزود: تا کنون بیش از 400 دانش‌آموز یزدی از اداره کل استاندارد استان بازدید کردند که درصدد افزایش ظرفیت خود برای پذیرش هر چه بیشتر دانش ‌آموزان عزیز برای بازدید و تحویل کالاهای ترویجی هستیم.

 

مدیر کل استاندارد استان یزد اضافه کرد: طبق بند 6 از ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازی که اخیرا جهت اجرای آن به سازمان ملی استاندارد ابلاغ شد، آموزش و ترویج استانداردهای ملی و فراهم کردن امکان دسترسی مردم به مشخصات و اطلاعات مربوط به استانداردهای کالا و خدمات در سطح کشور از جمله وظایف این سازمان است که دانش ‌آموزان در فراگیر شدن این موضوع در جامعه می ‌توانند نقش موثری را ایفا کنند.

 

وی تصریح کرد: حضور دانش‌ آموزان و دانشجویان در اداره کل استاندارد استان به لحاظ اجتماعی دارای وجوه بسیار خوبی است و با توجه به این که در گروه‌ های سنی کودک، نوجوان و جوان قرار دارند سبب افزایش نشاط، شادابی، تحرک و پویایی سیستم می‌ شوند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.

کد خبر 680066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha