وحدت و همدلی و تلاش برای کاهش آلام مردم مهممترین وظیفه مسئولان کشور/ برگزاری راهپیمایی « وحدت و همدلی» در یزد

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت خدمت به مردم و تلاش در راستای کاهش مشکلات مردم گفت: وحدت و همدلی و تلاش برای کاهش آلام مردم مهممترین وظیفه مسئولان کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد امروز ( 16 دی) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد گفت: روح قانون لایحه بودجه سال 97 به نوعی سنت شکنی و دور شدن از ضابطه های قدیمی است و طبیعی است که دولت ممکن است فشارهای زیادی از ناحیه تغییرات متوجه شود ولی تاریخ این قضاوت را خواهد کرد که برخی از تصمیمات درست و منطقی برای کشور لازم است.

 

وی افزود: امیدواریم پیشبینی ها درست انجام شود و به نوعی هدف دولت به خوبی پیش برود.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: شفاف کردن قانون بودجه، فاصله گرفتن از برخی از سنت ها به نوعی برنامه بوده است.

 

زمانی قمی خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که روی افکار عمومی تصمیم غیر منطقی را داشته باشد حتما بایستی با معاون سیاسی و امنیتی استان مورد توجه قرار گیرد.

 

وی گفت: در این زمینه نیز هر تصمیمی که مورد نارضایتی مردم قرار گیرد مورد مواخذه قرار می گیرد و نسبت به رفتار مناسب و سفارشات جمهوری اسلامی به عنوان جکومت دینی تاکید داریم.

 

استاندار یزد گفت: مدیران نسبت به اتفاقات در دستگاه ها توجه بیشتری داشته باشند تا خدمت به مردم به خوبی انجام شود.

 

زمانی قمی بیان کرد: بالاخره پس از حوادث چند روزه در کشور که دست داشتن جریاناتی که نمی خواهند مدل جمهوری اسلامی موفق شود از بیرون کشف شد و خودشان نیز این را اذعان کردند که آمریکا و منافقان و اسرائیل این را نشان دادند.

 

وی افزود: مردم مسلمان ما خیلی باهوش تر از آن هستند که تحت تاثیر قرار بگیرند و محاسبات آنها نیز اشتباه بود.

 

استاندار یزد بیان کرد: ما در زمینه معیشت و اشتغال مشکلاتی داریم که باید برای رفع آنها تلاش کنیم و بخشی از آن نیز به ما و مدیران بستگی دارد که باید برنامه ریزی مناسب را داشته باشیم.

 

زمانی قمی گفت: ما به عنوان مسئولان بایستی با وحدت و همدلی به سمت کم کردن آلام مردم حرکت کنیم .

 

وی گفت: عظمت این انقلاب و صلابتی که دارد به نوعی موجودی زنده است که مسیر خود را پیدا می کند و در بستر واقعی و آرمانی خود حرکت می کند و از این گردنه نیز همچون گذشته عبور می کند و با خردمند و بردباری  و با تاسی از رهبر انقلاب عبور می کند.

 

وی گفت: مردم علاقمند هستند که بگویند چه چیز را می پسندند و چه چیز را نمی پسندند و در استان یزد نیز مردم در راهپیمایی روز یکشنبه 17 دیماه آن را فریاد می زنند.

کد خبر 680705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha