متاسفانه در انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب به نسل جدید کم کاری کرده ایم

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با اشاره به اهمیت توجه به نسل جوان گفت: متاسفانه در انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب به نسل جدید کم کاری کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد امروز (16 دی) در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به نوعی مطالبات مشروع چند صد ساله مردم ایران را نمایندگی می کند که برخی از آنها در حرکت های ضد استعماری مطرح شد ولی به بخشی از آن پرداخت که مشروطه و ملی شدن صنعت نفت از جمله آنها بود اما انقلاب اسلامی جامعیتی در خود داشت به پیروزی رسید.

 

وی افزود: باید به روح پیام های انقلاب و شعارهای اصلی با عنوان انسجام، وحدت میان ملت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توجه داشته باشیم و اگر دل نگران ارزش های انقلاب هستیم باید به این شعارها توجه داشته باشیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان کرد: ما باید نگاهی واکاوی به عملکردها در طول چهار دهه انقلاب داشته باشیم و میزان خدمت رسانی به مردم و نقاط قوت و ضعف را مورد بررسی قرار دهیم.

 

طالبی خاطرنشان کرد: توجه جدی به شعارها و آرمان های انقلاب و انتظارات مردم در پس مبارزات و راهپیمایی ها  بایستی مورد تاکید قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: ما امروز در تمامی جلسات و صحبت ها در خصوص انتقال نسل جدید و شناساندن انقلاب به این نسل تاکید داریم اما باید توجه داشته باشیم که اگر به این نسل توجه نکنیم استکبار برنامه های مختلفی را در برای آنها دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: در رابطه با شعار و آرمان های انقلاب و انتقال آن ها به این نسل ها کم کاری کرده ایم.

 

طالبی ادامه داد: مشارکت مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نوعی مورد تاکید ما است زیرا مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند و امروز نیز باید این امر را پیگیری کنیم و کارها را به خود مردم بسپاریم.

 

وی افزود: خلاقیت و نوآوری در برنامه ها به عنوان دیگر تاکیدات ما است و معتقدیم که شناساندن و تبیین انقلاب با روش های جدید و هنرمندانه می تواند بسیار اثرگذار باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: امسال آمادگی برای ورود به چهلمین سال و برنامه های متنوع در این زمینه است که از الان بایستی برای این دوره برنامه های مختلفی داشته باشیم و این بلوغ فکری را گرامی بداریم.

 

طالبی بیان کرد: راهپیمایی روز یکشنبه نیز نماد وحدت و انسجام مردم استان یزد است و با توجه به این که شروع تحرکات استان یزد نیز حضور داشت اما با برنامه ریزی، فضای مناسب در استان پیگیری شد و مردم استان نیز هوشمندانه عمل کردند و کمترین تنش را نیز نداشتیم که این بار نیز با حضور در راهپیمایی وحدت خود را به جهانیان معرفی می کنند.

کد خبر 680678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha