سرمایه گذاری در استان نیازمند همراهی مدیران اقتصادی است

خبرگزاری شبستان: معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به اهمیت توجه به اشتغال و سرمایه گذاری گفت: سرمایه گذاری در استان نیازمند همراهی مدیران اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از پارک علم و فناوری یزد، علی زینی وند، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در اولین دیدار کاری خود به عنوان معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در جمع رییس پارک علم و فناوری یزد و مدیران تشکلهای دانش بنیان مستقر در این پارک حضور یافت و گفت: بسیار مفتخرم که توفیق خدمت در استان نخبه پرور یزد را دارم و استان یزد از لحاظ فناوری و علم و همچنین تکنولوژی توانایی بسیار زیادی را دارد، لذا اولین جلسه کاری خودم را با شما برگزار کردم.
 

وی افزود: با توجه به خط مشی دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار معزز یزد ،باید مدیران اقتصادی تسهیل گر باشند و به عنوان کمک کننده با مبتکران و همچنین تولید کنندگان و فعالان اقتصادی برخورد کنند و اگر مدیری اینگونه نیست باید تغییر رویه دهد.

 

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: امیدواریم بزودی شرایطی فراهم می شود که مدیران اقتصادی تسهیل گرانه و با انگیزه به روند توسعه استان كمك كنند، شما مبتکران نیز نباید با برخورد یک مسئول نا امید شوید و باید محکم و با انگیزه در این راه قدم بردارید.

 

زینی وند بیان کرد: برخی شرکت های بزرگ در استان یزد که تاسیس آنها در آن زمان بسیار بجا و خوب بوده و منجر به اشتغالزایی بالا شده، گاها با مشکلاتی مواجه اند که به نظر من در برخی موارد با مدیریت دهه 60 و 70 و این نحوه تولید، نمی توانند فعالیت کنند.

 

وی ادامه داد: استان یزد قطب کاشی و سرامیک کشور و حتی می تواند با تولیدات خود بازار دنیا را فتح کند و باید بررسی شود که چرا اینگونه نشده، لذا باید روح و جریان جدید به مدیریت آنها تزریق شود و همچنین وظیفه ما و شما تولید کنندگان علم است که مشکل آنها را حل کنیم.

 

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: اگر حتی یک نفر هم با توجه به عملکرد بد یک مدیر بیکار شود، خانواده او چه خواهند شد، بدنبال شکل گرفتن حجم بزرگی از شرکت های بازار یاب خواهیم بود.

کد خبر 678926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha