مردم محوری، اصلی اساسی برای مقابله با مشکلات و مهار تهدیدات زیستی

خبرگزاری شبستان: مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد با اشاره به اهمیت حضور مردم در کنترل بیماری ها گفت: مردم محوری، اصلی اساسی برای مقابله با مشکلات و مهار تهدیدات زیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صادق طهماسبی، مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد امروز (4 دی) در نشست بررسی تهدیدات استان یزد گفت: مردم محوری به عنوان اصلی اساسی در راستای مبارزه با مشکلات در جامعه است که به نوعی این مردم سرمایه های اصلی در جامعه هستند.

 

وی افزود : آرامش بخشی به جامعه و امنیت خاطر در زمان تهدیدات زیستی به عنوان امری مهم است که آگاهی جامعه میتواند به خوبی این آرامش را تقویت کند.

 

طهماسبی تصریح کرد: تدوین نقشه خطرپذیری شهرستان یزد در حوزه تهدیدات زیستی از جمله مهمترین برنامه ما است که ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در راستای پیشگیری و ریشه كنی بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان بر اجرای وظایف دستگاه ها در چارچوب دستورالعمل اجرایی مدیریت این بیماری است.

 

وی گفت: خوشبختانه همکاری دستگاه های مختلف و مردم به خوبی در مورد اخیر آنفولانزای فوق حاد پرندگان خود را نشان داد و مهار شد که امیدواریم این همکاری ها تقویت شود.

کد خبر 678529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha