پورناظمیان نشان داد که محدویت جسمی مانعی برای پیشرفت نیست

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با اشاره کسب مدال مسابقات پاراآسیایی عضو تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان گفت: پورناظمیان نشان داد که محدویت جسمی مانعی برای پیشرفت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد شب گذشته (27 آذر) در مراسم تجلیل از علیرضا پورناظمیان، مدال آور مسابقات پاراآسیایی امارات گفت: مطمئنا این موفقیت ها مخصوصا در جامعه ای که استعدادها و ظرفیت های فراوانی علی رغم برخی کاستی ها، بسیار مهم است و خوشحالی ما نیز از این موفقیت ها مضاعف است.

 

وی افزود: ما معتقدیم که استعدادهای گروه های مختلف بایستی در جامعه فعال شود و پرداختن به ورزش های قهرمانی نیز مطمئنا میتواند در درجه اهمیت بالایی قرار گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان دیدار با خانواده های مدال آوران مسابقات مختلف است که امیدواریم این برنامه ادامه پیدا کند زیرا میتواند اشتیاق را در خانواده ها گسترش دهد.

 

طالبی ادامه داد: امروز فضای جامعه و استان یزد بیش از هر زمانی دیگر آماده پذیرش این اقدامات در عرصه ورزش است و این شرایط نیز این امیدواری بوجود می آورد که شاهد پیروزی های مختلف دیگری در عرصه های مختلف باشیم.

 

وی گفت: علی رغم برخی از محدودیت هایی که نابینایان و کم بینایان در جامعه دارند به نوعی حضور افرادی همچون پورناظمیان در مسابقات پاراآسیایی میتواند نشان دهد که محدودیت مانعی برای پیشرفت نیست بلکه میتوان با وجود این محدودیت روز به روز موفقیت های مختلفی را کسب کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در پایان گفت: امیدواریم افرادی که به عنوان این بخش از جامعه هستند بتوانند با شناخت رشته های ورزشی ویژه خود به نوعی از حضور در جامعه و نشان دادن خود استفاده کنند.

کد خبر 677129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha