«۱۳ آبان» به عنوان چراغ راه آینده برای ما است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با اشاره به مقطع تاریخی « ۱۳ آبان» و بزرگداشت این روز گفت: «۱۳ آبان» به عنوان چراغ راه آینده برای ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد امروز ( 13 مهر) در نشست ستاد بزرگداشت « 13 آبان» در محل استانداری یزد گفت: 13 آبان به عنوان روزی است که بخشی از تاریخ را در خود جای داده است و به نوعی نمی توان آن را در تاریخ دیگری مشاهده کرد.

 

وی افزود:  در این تاریخ اوج مبارزات انقلاب و شکل گیری انقلاب، مقطع تثبیت انقلاب به عنوان مقاطعی است که 13 آبان در آن قرار گرفته است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: بزرگداشت این روز به عنوان بزرگداشت شهدای راه انقلاب است که ضرورت دارد تمامی بخش ها و دستگاه ها برای باشکوه برگزار کردن آن تلاش کنند.

 

طالبی تصریح کرد: یکی از آسیب هایی که در این روز مشاهده می شود محدود شدن به دانش آموزان است بلکه باید این ذهنیت را اصلاح کنیم و با استفاده از ظرفیت ها این روز را به عنوان روز ملی استکبار ستیزی معرفی کنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن اربعین نیز باید هیات های مذهبی در این راه فعال باشند و رنگ و بوی آن را نیز در 13 آبان مشاهده کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: راهپیمای اربعین ظرفیت بزرگی برای جهان اسلام است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

 

طالبی بیان کرد: نگاه ما باید به سمتی باشد که خروجی این مناسبت ها را در نظر بگیرد و تمرکز خود را در بخش های مختلف داشته باشیم و از ظرفیت های دانشجویی و دانش آموزی نیز به خوبی استفاده کنیم.

 

وی افزود: بزرگداشت 13 به نوعی جراغ راه آینده است.

 

 

کد خبر 660118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha