معیشت و اقتصاد، محور اساسی فعالیت های دولت

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر معیشت در جامعه گفت: معیشت و اقتصاد، محور اساسی فعالیت های دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد امروز (2 دی) در نشست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با موضوع « آمایش سرزمین و لایحه بودجه سال 1397 کل کشور» گفت: فوری ترین مساله کشور و استان که همه نظام نیز بر آن تاکید دارد مساله معیشتی و اقتصادی است که استان یزد نیز از این امر مستثنی نیست.

 

وی افزود:  مدیریت استان در این حوزه سه وظیفه دارد که نرفتن تولیدکنندگان در فعالیت هایی که رونق ندارد، درمان صدمه دیدگان، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران شامل این وظایف است.

 

استاندار یزد ادامه داد: یکی از راهکارهای رونق اقتصادی جذب سرمایه گذاران است که مسئولان استانی و دولتی باید با حمایت و نشان دادن روی خوش به آنها گامی موثر در این جهت بردارند و جذب حداکثری داشته باشند.

 

زمانی قمی خاطرنشان کرد: ما در استان سعی بر تعامل در بخش های مختلف هستیم و هدف نیز خدمت رسانی به مردم است که امیدواریم این امر به خوبی انجام شود.

 

وی گفت: ائمه جمعه و مبلغان مذهبی به عنوان یکی از اقشار مهم و موثر در جامعه هستند که در استان سعی شده است تا بیشترین همکاری را با آنها داشته باشیم.

 

استاندار یزد نیز با اشاره به تلاش های انجام شده در خصوص آب رسانی به استان یزد گفت: ما از هیچ راهی در زمینه تامین منابع آبی استان نمی گذریم و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهیم.

کد خبر 677988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha