اجلاس استانی نماز در قم برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: اجلاس استانی نماز ۲۳ آذر ماه با حضور علما و صاحب نظرات برگزار می شود.

محمد خامه یار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم گفت: ستاد اقامه نماز با برگزاری اجلاس های سراسری و استانی در راستای رسالت خود گام بر می دارد که امسال اجلاس سراسری به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.

 

وی عنوان داشت: موضوع امسال اجلاس سراسری نماز موضوع "نماز و فضای مجازی" در نظر گرفته شده تا بتوانیم از آن طریق در راستای این موضوع مهم گام برداریم.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه اجلاس ارسال شده که می تواند در راستای ترویج فرهنگ نماز و تقویت معنویت در فضای مجازی کمک کند.

 

خامه یار با بیان اینکه علاوه بر اجلاس سراسری، اجلاس استانی نیز برگزار می شود گفت: امسال اجلاس استانی نماز در قم، روز پنجشنبه 23 آذر ماه برگزار می شود که در آن از رهنمودهای مراجع عظام تقلید استفاده خواهیم کرد.

 

وی گفت: موضوع اجلاس استانی نیز در خصوص نماز و فضای مجازی است که ظرفیت ها و فرصت های خوبی در این زمینه فراهم است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

کد خبر 674612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha