حمایت، هدایت و نظارت در دستور کار دبیرخانه کانون های مساجد باشد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان با تاکید بر پیش بینی برنامه های ویژه و تاثیرگذار برای کانون های مساجد، گفت: حمایت، هدایت و نظارت در دستور کار دبیرخانه کانون های مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان امروز (19 آذر) در جلسه شورای اداری این دبیرخانه خطاب به همکاران اظهار کرد: مسئولیت ها را بشناسید، برنامه ریزی کنید و جایگاه تان را ارتقا دهید.

 

وی به اصول و سیاست های کاری کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: شناسایی وضعیت موجود، رسمیت بخشی، شبکه سازی، حمایت و اعتلای ظرفیت خودجوش مردمی از سیاست ها و اصول ستاد عالی کانون های مساجد است که بایستی مورد توجه همکاران باشد.

 

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان به همکاران توصیه کرد به فکر برنامه های ویژه و تاثیرگذار برای کانون های مساجد در سال 97 باشید و اذعان کرد: حمایت، هدایت و نظارت همچنان در دستور کار این دبیرخانه است.

 

 گلباغی، مساجد را محل رشد مومن و محل مرجع و ماوای مومنین عنوان و تاکید کرد: متولیان به جای ساختن مسجد به ساختن انسان ها روی بیاورند چرا که ما به انسان محتاجیم و سرمایه بشریت و ملت ها انسان است.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد ظرفیت خوبی برای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی است که لازم است از این ظرفیت به بهترین شیوه بهره گرفت.

 

وی همچنین از اعزام دو نفر از متنخبین مرحله استانی جشنواره مدهامتان به مرحله کشوری خبر داد و بیان کرد: مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان چهارشنبه 22 آذر ماه در جوار حرم امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.

کد خبر 674961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha