ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان رضوی آغاز شد

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هم زمان با سراسر کشور، ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ساعت ١٤ شنبه هجدهم آذرماه آغاز شد و تا بیستم دی ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از شنبه هجدهم آذرماه ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم آغاز شد و تا بیستم دی ماه ادامه دارد و همچنین زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ یکم بهمن ماه الی نهم اسفندماه می باشد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند، افزود:ترویج سبک زندگی قرآنی و حمایت از برنامه های آموزشی موسسات قرآنی از اهداف این آزمون است.

معاون قرآن و عترت ارشاد خراسان رضوی همکاری و مشارکت اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش را از ویژگی های این آزمون عنوان کرد و افزود: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش، پنج شنبه دهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 675340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha