انتظار داریم در مساله استخدام ها، حق و عدالت برای خوزستان رعایت شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خوزستان، اظهار داشت: در خوزستان تاکنون خدمات خوبی توسط دولت ارائه شده ولی انتظار داریم در مساله استخدام ها، حق و عدالت برای استان رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، شب گذشته (20 آذر) در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری برگزار شد، گفت: در خوزستان تاکنون خدمات خوبی توسط دولت ارائه شده ولی انتظار داریم در مساله استخدام ها، حق و عدالت برای استان رعایت شود.

 

وی با اشاره اینکه حق خوزستانی ها در آزمون استخدام شرکت نفت نباید ضایع شود، افزود: زمانی کشت و صنعت نیشکر زمین را از مردم گرفت و به آنها وعده استخدام داد ولی با گذشت زمان این مساله فراموش و استخدام ها به صورت کشوری اعلام شد و در نتیجه عده زیادی از کشاورزان استان به حاشیه نشینان تبدیل شدند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان تهرانی در تصمیم گیری ها توجهی به بحث های منطقه ای در استان ندارند، اضافه کرد: آمار بیکاری در خوزستان بالاست و با وجود اینکه پروژه های نفتی در این استان قرار دارند و بناست 2 هزار و 500 نفر در حوزه نفت استخدام شوند باید اولویت استخدام به جوانان خوزستان داده شود در غیر این صورت جوانان استان بیکار خواهند ماند.

 

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به فعالیت فرقه های وهابی که در خارج از مرزها در تلاش برای تفرقه افکنی و انحراف جوانان ما هستند، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل می خواهند از این طریق به ما آسیب بزنند در این راه امکانات مالی بسیاری دارند ولی برای رعایت جان مردم نباید بهانه ای به دست آنها بدهیم.

 

وی با بیان اینکه اگر نسبت به مسائلی همچون استخدام ها و بیکاری مردم بی اعتنایی شود، با وجود فعالیت های گروه های و فرقه های ضاله جان عده زیادی از مردم، مسئولان و علما به خطر خواهد افتاد، عنوان کرد: باید به این مسائل اهمیت داده شود.

 

امام جمعه اهواز، با اشاره به اینکه وقتی به خوزستان اولویت نمی دهند قطعا با این بیکاری وضعیت خوبی نخواهیم داشت، اظهار کرد: اصلا صحیح نیست که عده ای از جوانان تروریست شوند؛ اگر تروریست در خوزستان جا باز کند تنها به این استان اکتفا نمی کنند بلکه به کل کشور ضربه می زنند.

 

کد خبر 675519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha