آماده باش منطقه ۲۰ برای اسکان شبانه آسیب دیدگان اجتماعی/انتقال بی سرپناهان داوطلبانه است

خبرگزاری شبستان: شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران از گشت های شبانه روزی و آماده باش مدیریت شهری برای اسکان داوطلبانه آسیب دیدگانه اجتماعی با اولویت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بقعه های متبرکه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ،  شهردار منطقه 20 شهر تهران از گشت های شبانه روزی و آماده باش مدیریت شهری برای اسکان داوطلبانه آسیب دیدگانه اجتماعی با اولویت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بقعه های متبرکه خبرداد.

سید احمد صفوی گفت: با توجه به برودت هوا، افراد بی سرپناه و افراد آسیب دیده اجتماعی هر شب به مددسرای اجتماعی منطقه 20 منتقل و از امکانات و خدمات مشاوره، درمانی، رفاهی و بهداشتی بهره مند می شوند.

صفوی با اشاره به اینکه انتقال افراد بی سرپناه به صورت داوطلبانه و با میل و رغبت خود افراد انجام می شود، افزود: در گشت های شبانه روزی و میدانی، افراد آسیب دیده اجتماعی تحت مشاوره و راهنمایی کارشناسان مددکار شهر قرار می گیرند و سپس این افراد داوطلبانه به محل های اسکان موقت منتقل می شوند.

وی امر مشاوره و راهنمایی افراد آسیب دیده اجتماعی را در عدم برگشت این افراد به حالت اولیه، بسیار مهم برشمرد و گفت: علاوه بر اسکان، پذیرایی با غذای گرم و خدمات بهداشتی، بستر جذب این افراد به مراکز کارآفرینی و مهارت آموزی نیز وجود دارد و در صورت علاقه مندی می توانند در یکی از این مراکز مشغول فعالیت شوند.

شهردار منطقه 20 به موقعیت زیارتی این منطقه اشاره کرد و گفت: گشت های میدانی با اولویت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزادگان و بقعه های متبرکه انجام می شود.

بر اساس این گزارش مددسرای اجتماعی شهرداری منطقه 20 در سه راه ورامین شهرری واقع شده است و شهروندان علاقه مند می توانند با اهدای کمک های غیرنقدی در حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی سهیم شوند.

کد خبر 675654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha