باید از برگزاری مسابقات با شیوه تکراری خودداری کنیم

خبرگزاری شبستان:داور بخش لحن دوازدهمین دوره از مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان گفت:باید با استقبال از ایده ها و طرح های نو از برگزاری مسابقات به شکل تکراری و موازی خودداری کنیم.

فرخنده کریم زاده داور بخش لحن دوازدهمین دوره از مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:سطح برگزاری این دوره از مسابقات بسیار عالی بود زیرا قاریان و حافظان باتجربه ای در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به این که بیشتر شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از قاریان و حافظان برجسته کشور بودند، افزود:باید به افرادی که برای اولین بار وارد این مسابقات می شوند فرصت داد و این امر نیازمند برنامه ریزی های بسیار دقیق برای تشکیل بخش پیشکسوتان مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش خواهران است.

داور بخش لحن دوازدهمین دوره از مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان با اشاره به اینکه مسجد اولین کانون و محل آموزش قران کریم است، گفت:انتظار ما این است که بیشتر از این برای برگزاری مسابقات قرآنی تلاش شود، هم چنین شرکت کننده های ما نیز در این مسابقات باید هرکدام دین خود را به کانون های فرهنگی هنری استان خود ادا کنند.

کریم زاده با اشاره به این که خراسان رضوی استان توان مندی است، افزود:روند برگزاری مسابقات و میزبانی شهر مشهد عالی بود و این را می توان از برکات بارگاه امام هشتم(علیه السلام)دانست.

وی با اشاره به اینکه تعداد رشته های در نظر گرفته شده در این دوره از مسابقات برای خواهران کم تر از آقایان بود گفت: باید با استقبال از ایده ها و طرح های نو ازبرگزاری مسابقات به شکل تکراری و موازی خودداری کنیم.

 

کد خبر 676162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha