مسجد اولین کانون برای آموزش قرآن کریم است

خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مسجد اولین کانون برای آموزش قرآن کریم است و هدف از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان آموزش و توسعه مفاهیم قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی امروز(23 آذر) در بازدید بازدید از روند اجرای دومین روز برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش خواهران گفت:خوشبختانه این دوره از مسابقات از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار داشت و بسیار خشحالیم که امروز قاریان و حافظان قرآن کریم در مشهد حضور دارند و امیدواریم حضورشان برای شهر مشهد با خیر و برکت همراه باشد.

 

وی افزود : مسجد اولین کانون برای آموزش قرآن کریم است و هدف ما از برگزاری مسابقات قرآنی مدهاتان آموزش و توسعه ی مفاهیم قرآن کریم است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با توجه به سخنان داوران برجسته کشور درخصوص ایجاد بخش هایی جداگانه در مسابقات کشوری برای پیشکسوتان حفظ و قرائت قرآن کریم افزود: اگر خدا بخواهد و توفیقی داشتیم  تا در آینده باز هم میزبان این مسابقات باشیم حتما در این خصوص تمام تلاش های خود را خواهیم کرد.

 

سرابی به وجود مضجع نورانی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: به یمن وجود بارگاه امام هشتم (علیه السلام) در مشهد امیدواریم همه شرکت کننده های عزیز در جوار حرم مطهر رضوی از برکت وجود امام هشتم (علیه السلام) استفاده کنند و لحظات خوشی را در مدت اقامت خود درمشهد سپری کنند.

 

 

 

 

کد خبر 676165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha