مسابقات مدهامتان منشاء طراوت فعالیت های قرآنی است

خبرگزاری شبستان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید دبیرخانه جشنواره سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را بین المللی کنیم، افزود:مسابقات مدهامتان منشاء طراوت فعالیت های قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی شامگاه(۲۳ آذر) در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد گفت:در نظام تعلیم و تربیت نیازمند کلید واژه قناعت(قرآن، نماز، امام شناسی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت) هستیم چرا که به لحاظ لغت شناسی وقتی آب از دل زمین در مکانی به هم پیوست پیدا می کند در نقطه ای به دل زمین می جهد و با سرازیر شدن به دشت طراوت، شادابی و شکوفایی به ارمغان می آورد.

 

وی با بیان اینکه هر کس به جریان قرآنی چیوست پیروز خواهد بود و ۱۷ هزار و ۳۰۰ شرکت کننده از اعضای کانون های مساجد در این مسابقات پیروز هستند، اظهارداشت:در کنار قرآن خوانی باید قرآن دانی را هم به جریان قنات اضافه نماییم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مسابقات مدهامتان باعث طراوت فعالیت های قرآنی می شود، افزود: با برگزاری این مسابقات ۱۴۱ رویداد دینی، فرهنگی و هنری را در رویداد مشهد ۲۰۱۷ در سطح بین المللی رقم زده ایم.

کد خبر 676185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha