حداکثر افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری

اعمال تغییرات مصوب در ستاد حمل و نقل و سوخت کشور قبل از ابلاغ توسط سازمان های ذیربط غیرقانونی و به مثابه عمل خودسرانه برداشت می شود.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در جلسه اخیر خود حداکثر افزایش نرخ خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری را به تصویب رسانده است. این مصوبه شامل تغییرات 9 گانه بوده است.
براساس جدول شماره یک این مصوبه میزان حداکثر افزایش کرایه ناوگان مسافر "نفت- گاز سوز" شهری شامل افزایش حداکثر 7% نرخ کرایه اتوبوس ها و مینی بوس ها در تهران و 9% در کلانشهرهاست.
همچنین طبق جدول شماره دو حداکثر افزایش نرخ کرایه ناوگان مسافر "بنزین سوز" شهری، تاکسی ها در تهران حداکثر 15% و در کلانشهرها حداکثر 16% رشد کرایه خواهند داشت.
لازم به ذکر است بر اساس جدول شمار پنج که مربوط به حداکثر افزایش کرایه آژانس‌ها و خدمات آژانس است، در تهران مؤسسات خدمات مسافربری آژانش فقط مجاز به افزایش 14% نرخ کرایه و در کلانشهرها مجاز به 16% افزایش کرایه اند.
بنا بر گزارش مهر، براساس برنامه دولت قیمت بلیت مترو، قطار و هواپیما تا اطلاع ثانوی بدون تغییر خواهد بود.
همچنین افزایش نرخ کرایه تاکسی ها و تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری قبل از ابلاغیه سازمان های ذیربط غیرقانونی و به مثابه عمل خودسرانه برداشت می شود.
پایان پیام/

کد خبر 6762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha