بزرگداشت حماسه نهم دی سراسر بصیرت افزایی و روشنگری است

خبرگزاری شبستان:استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بزرگداشت حماسه نهم دی سراسر بصیرت افزایی و روشنگری است، گفت: شرکت گسترده مردم شهرستان ورامین در حماسه نهم دی که در مصلی بزرگ این شهرستان با سخنرانی نقدی معاون فرهنگی سپاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی گلپایگانی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز درجلسه کمیته خواهران ستاد ۹ و۱۰دی شهرستان ورامین که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از روزها و رویدادهای بزرگ است و یکی از مقاطع مهم آن نهم و دهم دی است.

وی افزود: در سال 88 عده‌ای در راس فتنه قرار گرفتند و علیه نظام توطئه کردند چیزی که هیچ نظامی در سراسر دنیا تحمل آن را بر نمی‌تابد و حداقل‌ترین مجازات را حبس ابد و یا اعدام اعلام می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گلپایگانی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران نسبت به فتنه‌گران رافت اسلامی نشان داد، ابراز کرد: در هیچ جای دنیا با خائنان سیاسی مسامحه نمی‌کنند در حالی که ایران با فتنه گران با رافت اسلامی برخورد کرد با این حال برخی به قدری فشار می‌آوردند که آنان باید از حصر خارج شوند گویا فراموش کرده‌اند که این فتنه‌گران علیه مردم چه جنایاتی انجام دادند بنابراین لازم است قبل از اینکه سنگ آزاد شدن آنان را به سینه بزنند بگویند حداقل سردمداران آنان بیایند و از مردم عذر خواهی کنند.

ریاست شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: کسی نمی‌تواند توطئه فتنه گران را انکار کند چرا که خود آمریکایی‌ها و غربی‌ها اذعان دارند که اسنادی مربوط به فتنه سال 88 در دست دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه مردم باید مراقب هرگونه فتنه و توطئه از سوی دشمنان نظام باشند، اظهار داشت: ما شاید در آینده با فتنه‌های جدیدی روبرو شویم چرا که هنوز فتنه‌ها تمام نشده است برای مثال حرکت زشت بست نشینی که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اتفاق افتاد برخلاف شعار ولایتمداری بود که آنان انجام دادند، در نظام ولایی نمی‌توان شعار ولایتمداری سر داد سپس از فتنه گران حمایت کرد بنابراین هوشیاری مردم نسبت به برخی مسائل باید روز افزون شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان اینکه در حال حاضر برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای هر روز مطالب جدیدی را به جامعه القا می‌کنند، خاطر نشان کرد: برگزاری تجمعاتی مانند بزرگداشت حماسه نهم دی سراسر بصیرت افزایی و روشنگری است برهیمن اساس شرکت مردم شهرستان ورامین در حماسه نهم دی که در مصلی بزرگ این شهرستان با سخنرانی نقدی معاون فرهنگی سپاه برگزار می‌شود، حائز اهمیت است.

کد خبر 676340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha