جشنواره مطبوعات و تولیدات چند رسانه ای نباء عظیم برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، جشنواره مطبوعات و تولیدات چند رسانه‌ای «نبأ عظیم» از سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام با همکاری انجمن خبرنگاران معارفی، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام این جشنواره در سه بخش اصلی "رادیو و تلویزیون"، "خبرگزاری‌ها و رسانه های مکتوب" و "شبکه‌های اجتماعی" و بخش ویژه شامل "خاطره نویسی با محوریت زیارت حضرت عبدالعظیم علیه السّلام" برگزار می شود.

بنابراین گزارش، محورهای بخش رادیو تلویزیون شامل "بهترین اجرا"، "بهترین اثر تلویزیونی"، "بهترین اثر رادیویی" و محورهای بخش خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب شامل "بهترین گزارش خبری"، "بهترین یادداشت و مقاله" و "بهترین عکس خبری" است.

همچنین محورهای بخش شبکه‌های اجتماعی شامل "بهترین پست اینستاگرامی"، "بهترین هشتگ زیارت" و "بهترین دلنوشته" است.

در بخش خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب لازم است اثر با نام صاحب اثر منتشر شده باشد ، یا به تایید رسمی از رسانه مطبوع رسیده باشد.

بر اساس این گزارش به برگزیدگان این جشنواره هدایای ارزنده از جمله کمک هزینه سفر مشهد مقدس و هدایای متبرک آستان مقدّس تقدیم خواهد شد.

مهلت ارسال آثار: تا دهم دی ماه

نحوه ارسال آثار: پست الکترونیک به نشانی http://mail.abdulazim.com ، آیدی تلگرام به نشانی abdulazim_admin@ و صفحه اینستاگرام به نشانی abdulazim.ir@ مراجعه نمایید.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 51225540 و 51225510 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 676388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha