دیدار مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد به منظور بررسی برنامه « مجموعه تاریخی مسجد ملااسماعیل» با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد روز گذشته (25 آذر) به منظور برنامه ریزی ویژه برنامه عید نوروز با عنوان « مجموعه تاریخی مسجد ملااسماعیل» با احمد پهلوانیان، مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست گفت: ما در برنامه های صداوسیما درخواست مسجد محوری داشته ایم که با مسئولان صدا و سیمای مرکز یزد به خوبی در این زمینه فعالیت کرده اند و هم اکنون نیز شاهد این برنامه ها هستیم.

 

وی افزود: از جمله برنامه های مناسب در این زمینه شامل « سی شب، سی مسجد» در ایام ماه مبارک رمضان، «خانه دوست» است که به معرفی مساجد می پردازد که امیدواریم ادامه پیدا کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان ظرفیتی بسیار مناسب است که میتوان به خوبی مساجد را معرفی و فعالیت های آنها را در جامعه به مردم معرفی کنیم.

 

رستگاری ادامه داد: از جمله برنامه های کانون های مساجد ویژه برنامه نوروزی با عنوان « مجموعه تاریخی مسجد ملااسماعیل» است که با همکاری کانون ها در ایام عید ویژه مسافران نوروزی در مسجد تاریخی مسجد ملااسماعیل است.

وی گفت: هدف ما از این برنامه پررنگ تر کردن نقش مساجد در جامعه است تا از این طریق مساجد خود را به مردم و به خصوص گردشگران معرفی کنیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ادامه داد:در این نمایشگاه غرفه های عفاف و حجاب، بازی و هیجان، صنایع دستی، ایستگاه مجازی، ایستگاه سلامت، چای صلواتی ارائه شده است که امسال نیز فراتر از آن پیگیری می شود.

 

رستگاری بیان کرد: امسال نیز با توصیه امام جمعه یزد این برنامه با همکاری دستگاه های مختلف انجام می شود که صدا و سیما نیز میتواند در جهت پوشش این برنامه ها گام اساسی بردارد و این برنامه را حمایت کند.

 

احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این نشست گفت: ما در برنامه های خود سعی کرده ایم تا نقش مساجد را در جامعه پررنگ نشان دهیم و به نوعی جاذبه های مساجد را به مردم معرفی کنیم.

 

وی افزود: یکی از این برنامه های « سی شب، سی مسجد» بود که مساجد مختلف در ایام ماه مبارک رمضان معرفی شد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: اطلاع رسانی محیطی و فضای مجازی می تواند به خوبی ما را در این زمینه کمک کند و ابزاری مفید در این زمینه است.

 

پهلوانیان بیان کرد: مردم در سطح شهر و به خصوص مساجد فعالیت های بسیار خوبی را دارند که ما بایستی آنها را به جامعه معرفی کنیم که این امری اساسی است.

 

کد خبر 676559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha