صنعت حل و نقل غیر قابل تحریم و فنا ناپذیر است

خبرگزاری شبستان:رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی گفت: در آمد صنعت حمل و نقل را به راحتی می توان جایگزین در آمد نفتی کرد زیرا صنعت حمل و نقل صنعتی غیرقابل تحریم و فنا ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، سید علیرضا عدالتیان رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل فراورده های نفتی امروز(28آذر) در مراسم گرامی داشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری گفت:26آذر روز تجلی ولایت مداری و تلاش مضاعف در حوزه حمل و نقل است و امید واریم با همدلی بیشتر بین فعالان حوزه حمل و نقل ، فعالان اقتصادی و مدیران نظام شاهد پیشرفت حمل و نقل کشور و رسیدن آن به جایگاه اصلی اقتصادی خویش باشیم.

 

وی با اشاره به این که یکی از معیارهای سنجش کشور های پیشرفته صنعت حمل و نقل است، افزود: ایران قلب آسیاست و موقعیت استراتژیکی که  ایران دارد آرزوی بسیاری از کشور های دنیا است بنابراین توان مندی کارکنان این  حوزه و حضور مدیران  با لیاقت می تواند زمینه ساز رسیدن این صنعت به جایگاه اصلی اقتصادی خود در کشور باشد.

 

وی با اشاره به این که حمل و نقل خراسان رضوی تلاش دارد تا درآمد حاصل از بخش توریسم را افزایش دهد گفت: در آمد صنعت حمل و نقل را به راحتی می توان جایگزین در آمد نفتی کرد زیرا صنعت حمل و نقل صنعتی غیرقابل تحریم و فنا ناپذیر است.

 

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل فراورده های نفتی افزود: وجود مضجع شریف امام رضا(ع) سبب شده تا هرساله حدود 29 میلیون زائر به استان خراسان رضوی وارد شوند و بخش حمل ونقل استان هم به خوبی توانسته از عهده اداره راه های استان بربیاید.

 

عدالتیان با اشاره به این که استان خراسان رضوی علاوه بر وجود حرم مطهر رضوی ظرفیت های زیادی  دارد گفت: امروزه  شاهد رشد شرکت های ترانزیتی توان مندی در سطح استان هستیم و افتخار داریم که در هوای سرد زمستان روزانه 12 لیتر فراورده به مراکز سوخت رسانی حمل می کنیم.

 

وی با اشاره به این که حمل و نقل خراسان رضوی توانسته است در تمام عرصه ها به ایران اسلامی خدمت کند،افزود:شهید خبیری از شهدای  دوران دفاع مقدس است که در سومین روز از جنگ تحمیلی حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

عدالتیان با اشاره به تلاش های بی وقفه رانندگان برای خدمت رسانی به موقع به مردم زلزله زده کرمانشاه گفت:این صنعت رو به رشد متاسفانه با مشکلات زیادی همراه است و با همه تحریم های داخلی و خارجی توانسته به حیات خود ادامه دهد، بنابراین از مسئولان درخواست می کنیم تا به حمل و نقل خراسان رضوی کمک کنند.

 

کد خبر 677308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha