مراسم بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی در شیراز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مراسم بزرگداشت آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده سابق ولی فقیه در فارس و امام جمعه سابق شیراز، سوم دی ماه جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم بزرگداشت آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده سابق ولی فقیه در فارس و امام جمعه سابق شیراز، سوم دی ماه جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

 

سخنران این مراسم آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، رئیس مدرسه خان شیراز، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و نماینده مردم آن استان در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

 

آیت الله حائری شیرازی از سال 60 و پس از شهادت شهید آیت الله دستغیب به حکم حضرت امام (ره)، به سمت نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز منصوب شد و این حکم در زمان زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ادامه داشت تا بهمن 87، وی جای خود را به آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده کنونی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، داد.

 

آیت الله حائری شیرازی روز گذشته 29 آذر ماه به علت بیماری در بیمارستانی در قم، در سن 81 سالگی دارفانی را وداع گفت، پیکر وی امروز پس از تشییع در حرم مطهر حضرت معصومه (س) چهره در نقاب خاک کشید.

 

 

کد خبر 677748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha