برخورد قانونی با صاحبان تبلیغات نصب شده بر روی اموال عمومی

خبرگزاری شبستان: دادستان عمومی انقلاب با نامه ای به فرمانده انتظامی استان یزد خواستار برخورد قانونی با صاحبان تبلیغات نصب شده بر روی اموال عمومی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی اکبر شمس، دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در نامه ای که امروز ( 3 دی) به فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به زیبایی سطح شهر گفت: یکی از تاکیدات ما در خصوص زیبایی شهر است.

 

وی افزود: جلوگیری از تخریب اموال عمومی و جلوگیری از نازیبا کردن سطح شهر توسط پوسترهای تبلیغاتی از جمله برنامه های ما است که برخورد قانونی را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

دادستان عمومی انقلاب استان یزد خاطرنشان کرد: هر کدام از دستگاه ها بایستی در زمینه زیبایی سطح شهر به وظیفه خود عمل کنند و ما در خواست داریم تا برای افرادی که اقدام به نازیبا کردن سطح شهر دارند برخورد قانونی شود.

 

شمس بیان کرد: درخواست می شود افرادی که تبلیغات خود را بر روی وسایل و اموال عمومی می چسبانند و چهره شهر را نازیبا می کنند برخورد قانونی انجام شود.

 

وی گفت: در این زمینه با صاحبان صنایع و مشاغلی که تبلیغات آنها به این صورت و بر روی اموال عمومی چسبانده می شود مورد پیگرد قانونی قرار گیرند و از شهرداری یزد نیز این خواسته را داریم تا با توجه به ضرورت حفظ حقوق عامه و وفق بند 7 از ماده 55 قانون شهرداریها، حفظ و اداره کردن دارائی ها منقول و غیرمنقول متعلق به شهر بر عهده شهرداری هاست و شهرداری یزد در راستای عمل به وظیفه قانونی باید محل و مکان مناسب جهت عرضه این اقلام و درج تبلیغات شهری در نقاط مختلف شهر پیش بینی کند تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

 

کد خبر 678394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha