هفتمین هم اندیشی بانوان مدیر قرآنی برگزار می شود/حضور ۴۰ بانوی  قرآنی

خبرگزاری شبستان: مسئول اطلاع رسانی انجمن قرآنی بانوان کشور با اشاره به برپایی هفتمین نشست هم اندیشی بانوان مدیر قرآنی سراسر کشور گفت: این نشست با حضور ۴۰ بانوی قرآنی از سه شنبه پنجم تا جمعه هشتم دی برگزار می شود.

نیره پرچمی، مسئول اطلاع رسانی انجمن قرآنی بانوان کشور در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برپایی هفتمین نشست هم اندیشی بانوان مدیر قرآنی سراسر کشور گفت: این نشست از فردا سه شنبه پنجم تا جمعه هشتم دی ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نشست با موضوع آموزش مدیران و سازماندهی نمایندگان فعال انجمن قرآنی بانوان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نشست چهار روزه با حضور 40 بانوی قرآنی شامل 15 مدیر قرآنی استان تهران و 25 بانوی قرآنی سایر استان ها برگزار می شود.

پرچمی با بیان اینکه این نشست شامل 20 ساعت آموزش در حوزه قرآن می شود، اظهار کرد: در این نشست کارگاه ها و برنامه های آموزشی ویژه بانوان با حضور اساتید و مسئولان قرآنی برپا می شود.

مسئول اطلاع رسانی انجمن قرآنی بانوان کشور با اشاره به موضوع کارگاه های این نشست تصریح کرد: تبیین آیین نامه اجرایی انجمن، تدوین تقویم زمانی و مکان نمایندگی های انجمن، تشکیل کمیته های کشوری و بین المللی انجمن و ارائه نقشه راه انجمن از جمله این موضوعات است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کارگاه مهارت های زندگی و اخلاقی مدیران، برگزاری جلسه کمیته خیرین، ارائه برنامه بانک اطلاعاتی بانوان قرآنی و نحوه بهره برداری از پورتال بانوان منتخب از دیگر موضوعات کارگاه ها می باشد.

پرچمی با بیان اینکه افتتاحیه این نشست سه شنبه از ساعت 15 تا 20 و اختتامیه از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود، گفت: این نشست واقع در حسینیه و مجتمع فرهنگی شهدا واقع در خیابان شهید مدنی، خیابان بخشی‌فرد، کوچه شهید ابراهیم جعفری‌ سنجانی، پلاک ۴۰ برگزار می شود.

کد خبر 678507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha