برگزاری اولین جلسه هم اندیشی ششمین دوره مسابقات قرآن بیمارستان های تهران

خبرگزاری شبستان: مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم الانبیا گفت: جلسه هم اندیشی و هماهنگی ششمین دوره برگزاری مسابقات قرآن بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران فردا سه شنبه پنجم دی ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم الانبیا در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: جلسه هم اندیشی و هماهنگی ششمین دوره برگزاری مسابقات قرآن بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران فردا سه شنبه پنجم دی ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این راستا ستادی با حضور اعضایی از تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های تهران تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فردا اولین جلسه هماهنگی مسابقات است شاهد بیان نکات و نقطه نظرات اعضا جهت ارتقای کیفیت مسابقات خواهیم بود.

حجت الاسلام ذکاوت اظهار کرد: در این جلسه چگونگی رشته های حفظ و قرائت، نوع ترتیل و تحقیق و نوع تفسیر و خطبه نهج البلاغه مشخص شده و در نهایت دستورالعمل مسابقات تدوین و آماده خواهد شد.

مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم الانبیا تصریح کرد: بعد از ابلاغ دستور العمل ششمین دوره مسابقات طی سه روز از 15 تا 17 اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بیمارستان خاتم الانبیا برگزار می شود.

کد خبر 678540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha