اعلام فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی «هفته قرآن و عترت» در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی همزمان با «هفته قرآن و عترت» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در پنج بخش در سطح استان برگزار می شود.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (5 دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جشنواره هنرهای تجسمی همزمان با «هفته قرآن و عترت» و به همت دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی افزود: این جشنواره در پنج بخش خوشنویسی، نقاشی، خط، عکس و پوستر در سطح استان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، مضامین و معارف دینی قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت، کلیه مفاهیم، موضوعات و داستان های قرآن و عترت، زندگی و سیره رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) و ائمه اطهار (علیه السلام) را از جمله موضوعات جشنواره هنرهای تجسمی «هفته قرآن و عترت» در استان برشمرد.

 

کارگران ابراز کرد: عفاف و حجاب، ولایت و مهدویت، وحدت اسلامی و احکام و قوانین اسلامی از دیگر موضوعات جشنواره هنرهای تجسمی «هفته قرآن و عترت» در استان است.

 

وی به جوایز نفرات برتر جشنواره هنرهای تجسمی «هفته قرآن و عترت» در استان اشاره کرد و گفت: به نفر اول تندیس جشنواره و جایزه نقدی چهار میلیون ریالی، نفر دوم جایزه نقدی سه میلیون ریالی و نفر سوم جایزه نقدی 2 میلیون ریالی اهدا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آخرین مهلت شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی «هفته قرآن و عترت»  15 دی سال جاری عنوان شده است.

 

کارگران گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.qiachb.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33334890 تماس بگیرند.

 

کد خبر 678637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha