نشست شورای پدافند غیر عامل شهرستان تفت برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست شورای پدافند غیر عامل شهرستان تفت با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شورای پدافند غیر عامل شهرستان تفت امروز (5 دی) با حضور محمد صادق طهماسبی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری یزد در محل این شهرستان  برگزار شد.

 

محمد صادق طهماسبی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری یزد در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به  « ایمنی در برابر حوادث و کاهش بلایای طبیعی» گفت: زلزله های اخیر در سطح کشور به نوعی هشدار برای ما است که حادثه هیچگاه خبر نمی کند و ما بایستی هر لحظه برای این حوادث آمادگی کامل را داشته باشیم.

 

وی افزود: رعایت اصول پدافندی و مبحث 21 مقررات ملّی ساختمان و اخذ مجوز پدافند غیرعامل برای طرح های توسعه ای و زیرساختی به عنوان امری ضروری است که با توجه به موقعیت های مختلف شهرستان ها باید آن را در نظر بگیریم.

 

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری یزد تصریح کرد: ما باید قبل از هر نوع مشکلات پیشگیری را دنبال کنیم و از هزینه های پس از حادثه کاهش دهیم.

 

طهماسبی ادامه داد: 92 درصد معادن شهرستان در حوزه فلزات و 2 و شش دهم درصد معادن مربوط به سنگ های ساختمانی و تزئینی است كه برداشت غیرمتعارف از 2 و شش دهم درصد این معادن، طبیعت بكر شهرستان را دستخوش تغییرات اساسی كرده و تبعات زیست محیطی جبران ناپذیری برای منطقه به همراه داشته است.

کد خبر 678770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha