نیاز امروز جامعه احیای روحیه جهادی اوایل انقلاب است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیاز امروز جامعه را احیای روحیه جهادی اوایل انقلاب در جامعه دانست و گفت: اگر روحیه جهادی در بین مردم و به ویژه مسئولین نظام احیا شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت السلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (5 دی) در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر که در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد گفت: رمز و راز موفقیت هر مسئولی تعامل و ارتباط با سایر دستگاه‌ها و نهادها است.

 

وی با بیان اینکه تعامل را می‌توان به خوبی در عالم تکوین هم مشاهده کرد افزود: در شرایط کنونی کشور بیش از هر روز دیگر نیازمند تعامل بین دستگاهی هستیم.

 

حسینی کوهستانی با بیان اینکه مردم و مسئولان ما اکنون در آزمون مهم و سرنوشت سازی قرار دارند گفت: هم از نظر تجربی و هم از منظر قرآن کریم می‌بینیم که خیلی‌ها در مورد مسائل دنیوی لغزیدند و در امتحان شکت خوردند.

 

وی به اوج رسیدن انسانی را در گروه دو بار تولد در زندگی دانست و گفت: یکی تولد در ابتدای زندگی است که این نوع تولد افتخار نیست اما تولدی که قرآن از آن به عنوان حیات یاد می‌کند تولد در چاچوب دین است.

 

حسینی کوهستانی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم به حیات دسته پیدا کنیم باید به دستورات خداوند متعال، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و ائمه معصومین (علیه السلام) پایبند باشیم.

 

وی نیاز امروز جامعه را احیا روحیه جهادی اوایل انقلا ب در جامعه دانست و گفت: اگر روحیه جهادی در بین مردم و به ویژه مسئولین نظام احیا شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 

حسینی کوهستانی با اشاره به هجمه‌های دشمن گفت: چون جنگ نرم به گونه است که قابل درک برای همه افراد جامعه نیست لزوم وجود روحیه جهادی در جامعه محسوس نیست.

 

وی بر لزوم شناسایی اولویت‌های روز جامعه تاکید کرد و گفت: باید از تمام امکانات و ابزارها در جهت کمک به جوانان بهره برد.

کد خبر 678782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha