برگزاری نشست معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با هیات رئیسه هنرهای تجسمی یزد

خبرگزاری شبستان: نشست معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با هیات رئیسه هنرهای تجسمی یزد به منظور بررسی جشنواره ملی « آیات» در یزد برگزار شد.

سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی « آیات» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: نشست مشترک معاونت فرهنگی و رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با هیات رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان یزد امروز (26 آذر) در یزد برگزار شد.

 

وی افزود: این نشست به منظور برگزاری هر چه بهتر و انتخاب این انجمن به عنوان دبیری جشنواره ملی نقاشی خط « آیات» برگزار شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد که دبیرخانه این جشنواره در انجمن هنرهای تجسمی قرار گیرد و رئیس این انجمن نیز به عنوان دبیر فعالیت کند.

 

حوتی نژاد تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و اعلام زمان بندی این کارگاه ها از جمله مصوبات دیگر این نشست بود که برگزاری این جشنواره بر مبنای آموزش دقیق و مبانی علمی نقاشی خط مورد تاکید قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است، جشنواره ملی نقاشی خط « آیات» به شیوه های بداهه، ترسیمی و ترکیبی  17 الی 24 اسفندماه سالجاری در یزد برگزار می شود.

کد خبر 676714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha