« مردمی بودن» مهمترین شاخصه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه های مختلف در زمینه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: « مردمی بودن» مهمترین شاخصه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سعید زارع، دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (16 دی) در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شعار دهه فجر امسال « سر بلندی ملت ایران در پرتو نظام اسلامی، اقتدار هم جنابه و اقتصاد مقاومتی» است که در این راستا کمیته های مختلفی تشکیل شده است.

 

وی افزود: کمیته های اطلاع رسانی، تبلیغات، ایثارگران، اقلیت های قومی، اصناف و بازاریان، بانوان، بسیج و نیروهای مسلح، پشتیبانی، نظارت و ارزیابی و هماهنگی فرمانداران، کمیته دانشجویی، روستایی و عشایری، فرهنگیان و دانش آموزی، فضاسازی و خدمات شهری، فضای مجازی، قرآن و نهج البلاغه، فرهنگی و هنری، کارگری، کتاب و کتابخوانی از جمله این کمیته ها است که فعالیت های خود را در زمینه بزرگداشت ستاد دهه فجر دنبال می کنند.

 

دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: از آنجا که مساجد به عنوان پایگاه انقلاب است کمیته مساجد را نیز در استان فعال کرده ایم که فعالیت های آن را دنبال می کند و این مسئولیت را نیز دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دنبال می کند.

 

زارع تصریح کرد: یکی از کمیته های ما در امسال توجه به شعار سال به نام « اقتصاد مقاومتی، طرح و برنامه» است که آن را در استان پیگیری می کنیم.

 

وی ادامه داد: در برنامه ریزی ها ما باید نگاهی استانی لحاظ کنیم و توجه به عمومی و فراگیر بودن آنها نیز در نظر گرفته شود.

 

دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ما تاکید بر نمود « مردمی بودن » داریم و به نوعی با فعالیت های خلاقانه درخواست داریم که مردم را به این حماسه بزرگ دعوت کنیم.

 

زارع ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب شاهد برگزاری 39 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت پرشور باشیم و برای چهارمین دهه از انقلاب گام های اساسی برداریم.

 

وی گفت: مهندسی تبلیغات و سیاست گذاری و تلفیق هنر با بخش های مختلف مورد تاکید ما است که در این زمینه معتقد به پرهیز از تکراری و کلبشه ای بودن داشته باشیم.

 

دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: با توجه به گرامیداشت دهه فجر ما هر روز را به عنوان های مختلف نامگذاری کرده ایم که انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری؛ تربیت قرآنی، تحکیم خانواده و مننزلت زن مسلمان؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی؛ ارزش های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی؛ اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال؛ گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی؛ اقتدار ملی و آمادگی دفاعی، ایمان و جهاد و شهادت؛ وحدت ملی و عزت اسلامی؛ استکبار ستیزی و حمایت از جبهه مقاومت و استقلال، آزادی جمهوری اسلامی به عنوان این نام ها است.

کد خبر 680669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha