حماسه « ۹ دی»، گامی در جهت ثبات و امنیت بیشتر جمهوری اسلامی بود

خبرگزاری شبستان: قائم مقام صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به سالروز حماسه « ۹ دی» گفت: حماسه « ۹ دی»، گامی در جهت ثبات و امنیت بیشتر جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد جواد صداقت کشفی، قائم مقام مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد روز گذشته ( 7 دی) در نشست کمیته اطلاع رسانی  ستاد بزرگداشت « حماسه 9 دی» گفت: 9 دی به عنوان حماسه ای است که به امنیت و ثبات کشور بیشتر کمک می کند و به عنوان حماسه ای مردمی اهمیت ویژه ای دارد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

 

وی افزود: صدا و سیمای استان یزد در این زمینه فعالیت های خود را شروع کرده است . امسال نیز با همکاری دستگاه های مختلف ویژه برنامه های این روز را پیگیری می کند.

 

قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد: پخش زنده مراسم 9 دی در استان یزد و میزگردهای بخش صدا و سیما به عنوان برنامه های اصلی ما در مرکز استان یزد است و در این زمینه ما برنامه ه ای متعددی دنبال می کنیم.

 

حجت الاسلام صداقت کشفی تصریح کرد: 9 دی به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی است که ما بایستی با همکاری دستگاه های فرهنگی استان به خوبی این روز را برای مردم تبیین کنیم.

وی ادامه داد: بصیرت بخشی به عنوان رویکرد اصلی ما به جامعه است که باید در برنامه های خود آن را محور قرار دهیم و به نوعی ارزش های انقلاب را بار دیگر برای مردم ارائه کنیم.

 

کد خبر 679238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha