عدم باور به توانایی های خود، مهمترین مشکل ما در صدا و سیمای استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به توانایی ها و پیشرفت های مختلف در سطح کشور گفت: عدم باور به توانایی های خود، مهمترین مشکل ما در صدا و سیمای استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد امروز (22 اسفند) در نشست خبری تشریح برنامه های نوروز 97 صداوسیمای مرکز یزد گفت: رویکرد کلان صدا وسیما در انجام وظایف خود، ایجاد روحیه نشاط و امید و حرکت و پویایی در جامعه است و از یک طرف باید بازتاب دهنده خدمات حاکمیت و از طرف دیگر انعکاس دهنده نظرات و مطالبات مردمی باشیم.

 

وی افزود: این نقش رسانه دو سویه است که رسانه باید به خوبی ایفا کنند اما در این میان سیاست ما این است که هیچگاه نباید روحیه یاس و ناامیدی با وجود مشکلات در جامعه ترویج دهیم بلکه پویایی را دنبال کنیم.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد: ما در ایام نوروز برنامه های روز شهرستان ها داریم که صبح ها برنامه زنده در مرکز صدا و سیما تولید می شود و برای اولین بار نیز برنامه شبانه را از شهرستان ها داریم.

 

پهلوانیان تصریح کرد: در سال 97 بیش از سال های گذشته در زمینه ورزش فعالیت ها داریم که به این مباحث می پردازیم.

 

وی گفت:ما در تمامی شهرستان ها خبرنگار داریم و در بیش از 40 روستا نیز این خبرنگاران فعال هستند و عمده فعالیت در این شهرستان ها نیز فعالیت های خبری و انعکاس خبرهای این بخش ها است.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: عمده مشکل ما در صدا و سیمای مرکز یزد ، باور نداشتن خود است که طبق ارزیابی ها ما در تمامی شاخص ها رشد قابل توجه و برخی بخش های غیر قابل تصور است.

 

پهلوانیان بیان کرد: ما در تمامی حوزه های سعی بر تولید داشته ایم که برنامه های مستند و انیمیشن و بخش های مختلف گام های اساسی برداشته ایم.

کد خبر 695644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha